Politica de Confidențialitate

Prezentul site este deţinut de SC PADRONES SRL, persoană juridică română, cu sediul în Târgu Secuiesc, Str. Pţa Gábor Aron, Nr. 6, înmatriculată la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului sub nr. J14/409/2007, având Cod Unic de Înregistrare 22218520.

 

SC. PADRONES SRL. prelucrează datele cu caracter personal ale utilizatorilor de rezervări online şi care folosesc serviciile noastre. În cadrul acestei Politici de Confidenţialitate, dorim să vă informăm ce date cu caracter personal procesăm şi cu ce scop.

 

SC. PADRONES SRL. este operatorul de date care procesează datele dumneavoastră cu caracter personal. Citiţi cu atenţie aceste informaţii, pentru a înţelege modul în care prelucrăm datele cu caracter personal şi care sunt drepturile dumneavoastră.

 

Cine suntem?

SC. PADRONES SRL persoană juridică română, cu sediul în Târgu Secuiesc, Str. Pţa Gábor Aron, Nr. 6, înmatriculată la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului sub nr. J14/409/2007, având Cod Unic de Înregistrare 22218520 este o firmă care are ca obiect principal transport în regim de taxi, închirieri auto şi transfer aeroport.

 

Ce date cu caracter personal prelucrăm?

Datele cu caracter personal înseamnă orice informaţii cu ajutorul cărora o persoană fizică poate fi identificată.
Prelucrare înseamnă orice operaţiune sau set de operaţiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate.

 

Conform cerinţelor Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice şi ale Regulamentului (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE, operatorul de date cu caracter personal are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o alta persoană.

 

Informatiile pe care le colectăm diferă în funcţie de modul în care folosiţi site-ul. Este posibil să utilizaţi site-ul fără a fi nevoie să ne furnizaţi informaţii personale, dar pentru unele din serviciile pe care vi le oferim vă sunt solicitate, dupa caz, informaţii personale precum: nume, adresa de e-mail, număr de telefon şi adresa.

 

Notificare privind confidenţialitatea

Această notificare privind confidenţialitatea explică modul în care colectăm, folosim şi protejăm orice informaţie despre dumneavoastră. De asemenea, vă spune şi cum să ne contactaţi dacă aveţi întrebări despre aceasta, iar noi vă vom răspunde cu drag. Putem modifica această notificare din când în când; aşa încât vă rugăm să verificaţi din nou aici pentru actualizări.

 

Oferim o gamă largă de servicii în regim de rent a car cu sau fără şofer, inclusiv produse şi servicii, prin intermediul propriilor noastre site-uri, e-mailuri şi mesaje text („platforme”). De asemenea, realizăm acest lucru şi prin intermediul site-urilor partenerilor noştri de afaceri, reţele sociale şi alte platforme. Această notificare se aplică tuturor datelor cu caracter personal pe care le colectăm în timp ce realizăm acest lucru sau când ne contactaţi prin e-mail, telefon sau postare.

 

Datele cu caracter personal pe care ni le furnizaţi

Nu vă putem ajuta să faceţi o rezervare sau să solicitaţi o ofertă fără anumite informaţii. Când faceţi oricare dintre aceste lucruri, vă cerem informaţiile de care avem nevoie pentru a vă oferi ceea ce doriţi. Acestea sunt lucruri standard şi pot include numele, vârsta, adresa şi datele de contact (e-mail, adresă şi număr de telefon). De asemenea, acesta poate include şi informaţiile despre plată.

 

În plus, putem colecta informaţii de pe calculatorul dvs. atunci când utilizaţi una dintre platformele noastre, chiar dacă nu efectuaţi o rezervare. Aceasta poate include adresa IP, navigatorul pe care îl utilizaţi şi setările de limbă. Există, de asemenea, situaţii în care primim informaţii despre dvs. de la terţe părţi sau colectăm automat alte informaţii. Aceasta este o prezentare generală a informațiilor pe care le colectăm.

Datele cu caracter personal pe care ni le furnizaţi

Stocăm şi folosim informaţiile pe care ni le oferiţi. Când efectuaţi o rezervare, avem nevoie cel puţin de numele dvs., adresa de e-mail, numărul dvs de telefon. Am putea solicita de asemenea adresa dvs. de domiciliu, data naşterii precum si vârsta şoferului care urmează să conduce autoturismul închiriat.

 

Dacă ne contactaţi (de exemplu prin telefon, prin e-mail sau prin reţelele sociale), vom colecta informaţii de la dvs. şi de acolo.

 

După efectuarea rezervării, vă putem solicita să oferiţi o recenzie pentru a ne ajuta să îmbunătăţim serviciile şi pentru a ne ajuta să ne asigurăm că viitorii clienţi vor obţine exact ceea ce caută.

 

Există şi alte modalităţi prin care ne puteţi furniza informaţii. De exemplu, dacă navigaţi de pe dispozitivul mobil, puteţi împărtăşi locaţia dvs. curentă cu noi, pentru a vă oferi cele mai bune servicii posibile.

 

Datele cu caracter personal pe care ni le furnizaţi despre alte persoane

Puteţi face o rezervare în numele altcuiva, de exemplu un prieten, membru de familie sau coleg. Dacă faceţi acest lucru, asiguraţi-vă că acea persoană ştie că ne daţi detaliile sale şi că a acceptat modul în care îi gestionăm datele cu caracter personal (după cum este descris în această Notificare). Aceasta este responsabilitatea dvs.

 

Date cu caracter personal colectate automat

Când efectuaţi o rezervare, înregistrăm pe ce platformă a fost făcută şi cum aţi ajuns la platforma noastră (de exemplu, dacă aţi venit de pe un alt site).

 

Chiar dacă nu ajungeţi să efectuaţi o rezervare, putem colecta automat anumite informaţii când vizitaţi platformele noastre. Aceasta poate să includă adresa dvs. IP, paginile pe care le-aţi vizitat, browserul pe care îl utilizaţi şi informaţii despre clicuri. Ar putea să includă, de asemenea, informaţii despre sistemul de operare al calculatorului, versiunea sa de aplicaţie, setările de limbă, setările şi caracteristicile specifice dispozitivului şi datele care identifică dispozitivul.

 

Dacă utilizaţi un dispozitiv mobil, putem colecta, de asemenea, detalii despre locaţie şi putem analiza şi prelucra datele de bază referitoare la aplicaţiile instalate pe acesta (de exemplu nume, descriere şi categorie).

 

Date cu caracter personal pe care le primim de la alte companii.

De asemenea, putem obţine informaţii despre dumneavoastră de pe platformele reţelelor sociale, de la partenerii noştri de afaceri, şi alte terţe părţi.

 

De ce colectăm şi folosim datele dvs. cu caracter personal?

Vă solicităm datele cu caracter personal pentru a vă putea rezerva maşina (sau orice altceva de care aveţi nevoie pentru rezervarea dvs.) şi a ne asigură că beneficiaţi de cel mai bun serviciu posibil. De asemenea, o folosim pentru a vă contacta şi a vă informa despre cele mai recente propuneri şi oferte speciale. Acestea sunt principalele motive pentru care colectăm datele dvs. cu caracter personal, dar există şi alte motive.

 

De ce colectăm şi folosim datele dvs. cu caracter personal?

Putem folosi datele dvs. cu caracter personal în următoarele moduri:

  • Rezervări: În primul rând, folosim datele dumneavoastră cu caracter personal pentru a realiza şi a gestiona rezervarea dumneavoastră şi pentru a va transmite detaliile necesare privind autoturismul sau serviciul rezervat. Aceasta include trimiterea de comunicări în legătură cu rezervarea dumneavoastră, precum confirmări, modificări şi mementouri.
  • Serviciu clienţi: Oferim un serviciu de informare clienţi . Echipa noastra de la serviciul clienţi are nevoie de detaliile dumneavoastră pentru a vă ajuta să faceţi o rezervare, de exemplu, sau pentru a vă răspunde la întrebările pe care le-aţi putea avea înainte, în timpul sau după rezervare.
  • Recenzii clienţi: Putem folosi datele dvs. de contact pentru a vă trimite un chestionar scurt despre rezervarea dvs. Acest lucru ne ajută să înţelegem şi să îmbunătăţim serviciul nostru şi serviciile oferite de partenerii noştri de afaceri.
  • Activităţi de marketing: De asemenea, folosim datele dvs. cu caracter personal pentru activităţile de marketing, care pot include:
  • Contactarea dumneavoastră prin poştă, telefon, e-mail sau SMS (în funcţie de detaliile de contact pe care ni le oferiţi) cu ultimele noastre ştiri, oferte speciale, reduceri şi actualizări, inclusiv detalii despre produsele şi serviciile noastre (şi/sau cele ale companiilor noastre din grup sau ale partenerilor de afaceri ). Vă puteţi dezabona oricând rapid şi uşor de la aceste comunicări de marketing – daţi clic pe linkul „dezabonare” .
  • Contactarea prin telefon, e-mail sau SMS cu informaţii despre rezervarea dumneavoastră.
  • Afişarea de oferte relevante pe platformele noastre sau pe site-uri web ale unor terţe părţi, inclusiv site-uri de reţele sociale.
  • Comunicarea cu dvs.: Pot exista alte momente când vă vom contacta prin telefon, e-mail sau SMS. Pot exista o serie de motive pentru aceasta, inclusiv:
  • Răspunsul la şi tratarea oricărei solicitări pe care aţi făcut-o.
  • Trimiterea prin e-mail a unui memento pentru o rezervare pe care nu aţi finalizat-o, pentru a vedea dacă aveţi nevoie de ajutor cu aceasta.
  • Trimiterea unui chestionar sau a unei invitaţii de a realiza o recenzie a experienţei dvs.
  • Trimiterea altor materiale legate de rezervarea dvs., cum ar fi modul în care ne puteţi contacta pe noi (sau o altă companie) dacă aveţi nevoie de ajutor în timpul rezervării.
  • Trimiterea unui rezumat al rezervărilor dvs. anterioare.
  • Trimiterea de alte mesaje administrative, care pot include alerte de securitate, chiar dacă nu aveţi o rezervare viitoare.
  • Studiu de piaţă: Vă putem solicita să participaţi la studii de piaţă. Toate datele cu caracter personal suplimentare pe care ni le oferiţi ca parte a acestui studiu vor fi utilizate numai cu acordul dvs.
  • Detectarea şi prevenirea fraudei: Pentru a vă oferi un serviciu sigur şi demn de încredere, folosim datele dvs. cu caracter personal pentru a detecta şi preveni frauda şi alte activităţi ilegale sau nedorite. În mod similar, putem utiliza datele cu caracter personal în scopuri de securitate şi evaluare a riscurilor, care pot include verificarea utilizatorilor şi a rezervărilor. Acest lucru poate însemna că uneori este posibil să punem în aşteptare anumite rezervări.
  • Îmbunătăţirea serviciilor noastre: Analizăm datele cu caracter personal pentru a ne ajuta să sporim funcţionalitatea şi calitatea serviciilor noastre online şi să îmbunătăţim întreaga experienţă a utilizatorilor. Întotdeauna lucrăm pentru a face platformele noastre mai uşoare şi mai plăcute de utilizat.
  • Recenzii clienţi: După rezervare, vă putem invita să oferiţi o recenzie despre serviciile pe care le furnizăm noi sau partenerii noştri de afaceri. Recenzia dvs. va ajuta clienţii viitori să facă alegerea potrivită şi ne va ajuta partenerii de afaceri să îşi îmbunătăţească serviciile pe care le oferă. Prin trimiterea unei recenzii, sunteţi de acord că aceasta poate fi afişată. Puteţi face o recenzie anonimă sau pur şi simplu introduce prenumele şi locaţia ţării.
  • Scopuri juridice: În cele din urmă, în anumite cazuri, este posibil să fie necesar să utilizăm datele dvs. cu caracter personal pentru a rezolva dispute juridice, pentru investigaţii de reglementare, din motive de conformitate sau pentru a ne asigura că aplicăm cu exactitate termenii şi condiţiile noastre.
    Pentru a vă procesa astfel datele cu caracter personal, ne bazăm pe următoarele temeiuri juridice:
  • Executarea unui contract: Trebuie să folosim datele dvs. cu caracter personal pentru a îndeplini orice contract pe care l-aţi încheiat cu noi. De exemplu, atunci când rezervaţi transportul, trebuie să vă transferăm detaliile de rezervare şoferului care va este alocat, pentru a fi sigur ca sunteţi aşteptat la locul corect.
  • Interese legitime: Putem folosi informaţiile dvs. pentru „interesele noastre legitime” (un termen care se aplică oricărui lucru despre care credem că este o parte esenţială a desfăşurării eficiente a afacerii noastre – în acelaşi timp cu respectarea drepturilor dvs. şi a legii). De exemplu, pentru a vă oferi cel mai potrivit conţinut pe platformele noastre, inclusiv e-mailurile şi buletinele noastre de ştiri; pentru îmbunătăţirea şi promovarea produselor şi serviciilor noastre; şi în scopuri administrative.
  • Consimţământ: Ne putem baza pe consimţământul dvs.de a utiliza datele dvs. cu caracter personal în anumite circumstanţe, de exemplu în scopuri de marketing direct. Vă puteţi retrage acordul în orice moment prin email la office@westtaxi.ro menţionând „Confidenţialitate” pe linia subiectului.

 

Cum sunt partajate datele dumneavoastră personale în cadrul SC. PADRONES SRL.?

Este posibil să primim date personale despre dumneavoastră de la alte companii – Agenţii de turism sau să partajăm datele dumneavoastră personale cu acestea în următoarele scopuri:

  • să furnizeze servicii (inclusiv pentru a face, administra şi gestiona rezervări sau pentru a gestiona plăţile);
  • să furnizeze servicii de asistenţă pentru clienţi;
  • să detecteze, să prevină şi să investigheze frauda, alte activităţi ilegale şi încălcări ale datelor;
  • în scopuri analitice şi de îmbunătăţire a produselor;
  • să ofere oferte personalizate sau să vă trimită materiale de marketing cu consimţământul dumneavoastră sau în conformitate cu legea aplicabilă;
  • să asigure respectarea legilor aplicabile.

 

Pentru scopurile 1-5, ne bazăm pe interesul nostru legitim de a partaja și de a primi date cu caracter personal.

 

În scopul 6, ne bazăm, în cazurile în care se aplică, pe respectarea obligațiilor legale (cum ar fi solicitările venite din partea autorităților oficiale).

 

Cum ne putem folosi de dispozitivele mobile?

Oferim versiuni ale site-ului nostru obişnuit care au fost optimizate pentru navigarea de pe dispozitive mobile şi tablete. Acestea colectează şi procesează datele dvs. cu caracter personal în acelaşi mod ca şi celelalte platforme ale noastre şi vă permit, de asemenea, să faceti rezervări online.

 

Cum ne putem folosi de dispozitivele mobile?

Pentru a vă oferi un serviciu mai bun şi un marketing mai relevant, este posibil să folosim ceva cunoscut sub denumirea de „cross-device tracking” (urmărirea pe mai multe dispozitive). Aceasta înseamnă doar că ne uităm la modul în care folosiţi platformele noastre pe mai multe dispozitive: de exemplu, am putea combina datele de pe telefonul mobil şi de pe calculatorul de acasă.

 

Pentru a ne asigura că găsiţi oferte care sunt mai probabile să vă intereseze în buletinul nostru de ştiri, analizăm căutările pe care le faceţi şi serviciile pe care le rezervaţi pe mai multe dispozitive, odată ce v-aţi autentificat la contul dvs. de utilizator.

 

Ce proceduri de securitate aplicăm pentru a vă ocroti datele cu caracter personal?

Sistemele şi procedurile noastre de afaceri asigură că luăm toate măsurile rezonabile pentru a vă proteja datele cu caracter personal şi pentru a le ocroti împotriva utilizării necorespunzătoare sau neautorizate, în conformitate cu legile europene privind protecţia datelor. De asemenea, avem proceduri şi restricţii specifice de securitate (atât tehnice, cât şi fizice) care limitează accesul la şi utilizarea oricăror date cu caracter personal pe care le deţinem. Numai personalul autorizat poate accesa datele cu caracter personal – şi i se permite să facă acest lucru numai din motive specifice, autorizate.

 

Cum tratăm datele cu caracter personal ale copiilor?

Nu ne direcţionăm serviciile către copii cu vârsta sub 18 ani. Pentru copiii cu vârsta sub 18 ani, utilizarea oricărui serviciu este permisă numai dacă este însoţit de un părinte sau de un tutore. Este posibil să primim informaţii despre copii în anumite situaţii, de exemplu ca parte a unei rezervări sau în legătură cu un litigiu privind serviciul clienţi. Dacă se întâmplă acest lucru, vom colecta şi utiliza acele informaţii numai cu acordul părintelui sau tutorelui copilului. Ne rezervăm dreptul de a şterge orice informaţie pe care o putem primi de la un copil sub această vârstă sau fără consimţământul valabil al unui părinte sau tutore.

 

Cum puteţi controla datele cu caracter personal pe care ni le-aţi dat?

Aveţi dreptul, sub rezerva unor excepţii legale, de a accesa, corecta sau şterge orice date cu caracter personal pe care le păstrăm în legătură cu dvs. şi să vă opuneţi prelucrării datelor dvs. cu caracter personal. Puteţi solicita informaţiile personale pe care le deţinem si să aplicaţi oricare dintre aceste drepturi. Dacă faceţi acest lucru, vă vom cere informaţii suplimentare pentru a vă confirma identitatea, pentru a păstra informaţiile dvs. în siguranţă şi vom trata solicitarea dvs. în conformitate cu legislaţia aplicabilă în domeniul protecţiei datelor din Europa.
Cine este responsabil pentru prelucrarea datelor cu caracter personal pe platformele noastre?

 

SC. PADRONES SRL controlează prelucrarea datelor cu caracter personal pe platformele sale. Dacă aveţi întrebări, preocupări sau comentarii referitoare la practicile noastre sau la această notificare privind confidenţialitatea, trimiteţi un e-mail la office@westtaxi.ro menţionând „Confidenţialitate” pe linia subiectului şi vom reveni imediat înapoi la dvs. Când vine vorba de confidenţialitate, suntem întotdeauna fericiţi să stăm de vorbă.
Ce ar trebui să faceţi în cazul încălcării confidenţialităţii?

 

Dacă consideraţi că v-am încălcat dreptul la confidenţialitate, vă rugăm să ne informaţi trimiţându-ne un email la office@westtaxi.ro menţionand „ Reclamaţii Confidenţialitate.” Acest lucru ne permite să investigăm situaţia cât mai curând posibil.

 

Această Politică de Confidențialitate poate fi schimbată?

SC. PADRONES SRL. are dreptul de a modifica sau completa Politica de Confidenţialitate oricând, afişând Politica de Confidenţialitate modificată pe Platforma Online. Vă vom informa printr-un e-mail în cazul în care o modificare sau o completare vă va prejudicia semnificativ drepturile sau obligaţiile sau vi se va aduce la cunoştinţă în timpul utilizării Serviciului. Versiunea în limba Romana a Politicii de Confidenţialitate este versiunea originală, celelalte limbi sunt doar traducerile. În eventualitatea unei incompatibilităţi, versiunea in limba Română va fi cea care va prevala.

 

Contact

Dacă aveţi întrebări cu privire la Politica de Confidenţialitate, ne puteţi contacta oricând ;
SC. PADRONES SRL.
Str. Pţa Gabor Aron, Nr. 6, 525400 – Targu Secuiesc
Telefon : 0740126937 ( luni – vineri între orele 09:00 – 17:00 )
Email : office@westtaxi.ro